Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Rząd Pis - Zaczynamy Weryfikacje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4826 odpowiedzi w tym temacie

Offline #1 tomcio1969

tomcio1969

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 305
  • PipPipPipPip
  • 1066 postów
  • Gadu-Gadu: 2924382
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin-Finglasowo
  • Zainteresowania:Antonio Maciarenko,TU-154,zimny kapselek,mokry dzyndzelek,dobre wino i co ino....

Napisano 09 listopad 2015 - 21:52

gallery_1447098754_808589.jpg

 

jak w temacie...skoro mamy juz i premiera i ministrow czas na weryfikacje obietnic,przygladanie sie poczynaniom rzadu (tak na dobra sprawe nie wiadomo kogo,raczej nie beatki hehe)

moze na poczatek wasze opinie nt ministrow nowego twora czyt. IV RP

 

gallery_1447098359_998920.jpg

 

gallery_1447098753_943037.jpg



Offline #2 Plomien

Plomien

    Działacz

  • Moderator
  • 303
  • 1968 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 listopad 2015 - 22:06

gallery_1447098754_808589.jpg

 

jak w temacie...skoro mamy juz i premiera i ministrow czas na weryfikacje obietnic,przygladanie sie poczynaniom rzadu (tak na dobra sprawe nie wiadomo kogo,raczej nie beatki hehe)

moze na poczatek wasze opinie nt ministrow nowego twora czyt. IV RP

 

gallery_1447098359_998920.jpg

 

gallery_1447098753_943037.jpg

Nudny sie zaczynasz robic.Daj im troche porzadzic i wtedy rozliczaj z obietnic

Na razie moze zrobmy podsumowanie osmioletnich rzadow PO i wylicz nam tu jakie to nin obietnice spelnili - no czekamy 



Offline #3 tomcio1969

tomcio1969

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 305
  • PipPipPipPip
  • 1066 postów
  • Gadu-Gadu: 2924382
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin-Finglasowo
  • Zainteresowania:Antonio Maciarenko,TU-154,zimny kapselek,mokry dzyndzelek,dobre wino i co ino....

Napisano 09 listopad 2015 - 22:17

Nudny sie zaczynasz robic.Daj im troche porzadzic i wtedy rozliczaj z obietnic

Na razie moze zrobmy podsumowanie osmioletnich rzadow PO i wylicz nam tu jakie to nin obietnice spelnili - no czekamy 

no coz...ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem zauwazylem ja i nie tylko ja juz jakis czas temu...temat brzmi ,,RZĄD PIS-ZACZYNAMY WERYFIKACJE,,...........

jesli kolega pokumal to bardzo sie ciesze a od rozliczania PO jest temat ,,swiat wg po,,gdzie odsylam forumowego wielbiciela jaroslawa :D



Offline #4 Plomien

Plomien

    Działacz

  • Moderator
  • 303
  • 1968 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 listopad 2015 - 22:24

no coz...ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem zauwazylem ja i nie tylko ja juz jakis czas temu...temat brzmi ,,RZĄD PIS-ZACZYNAMY WERYFIKACJE,,...........

jesli kolega pokumal to bardzo sie ciesze a od rozliczania PO jest temat ,,swiat wg po,,gdzie odsylam forumowego wielbiciela jaroslawa :D

Czytanie ze zrozumieniem sie klania- jak przesledzisz moje posty to zauwazysz ze nie jestem zwolennikiem pis tylko uwazalem ich za mniejsze zlo. 

Wkurza mnie tylko fakt nagonki na pis od samego poczatku bez dania im szansy - a co o mnie inni mysla to wiesz gdzie to mam?



Offline #5 tomcio1969

tomcio1969

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 305
  • PipPipPipPip
  • 1066 postów
  • Gadu-Gadu: 2924382
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin-Finglasowo
  • Zainteresowania:Antonio Maciarenko,TU-154,zimny kapselek,mokry dzyndzelek,dobre wino i co ino....

Napisano 09 listopad 2015 - 23:12

no wiec moze zamiast personalnych podjazdow zaglebimy sie w osoby ktore dostaly nominacje ministerialne....co sadzisz o maciarence w mon,o ziobrze w ms, o kaminskim w sluzbach?.........ciekawe postacie i skad inad dobrze znane ze swoich wczesniejszych ,,dokonan,,........wyjdzie to Polsce na zdrowie?

i nie traktujmy tego jako nagonke na nich tylko hmmmm powiedzmy malą obawe o losy PL


Użytkownik tomcio1969 edytował ten post 09 listopad 2015 - 23:13


Offline #6 Entrops

Entrops

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 204
  • PipPipPipPip
  • 1526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Munster Countryside

Napisano 09 listopad 2015 - 23:32

no wiec moze zamiast personalnych podjazdow zaglebimy sie w osoby ktore dostaly nominacje ministerialne....co sadzisz o maciarence w mon,o ziobrze w ms, o kaminskim w sluzbach?.........ciekawe postacie i skad inad dobrze znane ze swoich wczesniejszych ,,dokonan,,........wyjdzie to Polsce na zdrowie?

 

Znamy te twarze. Wiemy czego się po nich spodziewać po latach 2005-2007 (rząd Kazimierza Marcinkiewicza i rząd Jarosława Kaczyńskiego ) kiedy to spora część tu obecnych zdecydowała się wyjechać z Polski.

Z pewnością nie zmienili poglądów i będziemy obserwować eskalację znanych zachowań. Tylko tym razem jest większościowy rząd i prezydent - więc po kilku latach nie będzie na kogo zwalać winy. No chyba, że znowu będzie "wina Tuska" - bo jeżeli ktoś może być winien - to on ;) (ironizuję).


...  ...


Offline #7 Oxide

Oxide

    Guru

  • Użytkownik forum
  • 1089
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin

Napisano 10 listopad 2015 - 06:13

Kaminski - skazany na kare bezwzglednego wiezenia ;)



Offline #8 zstonoga

zstonoga

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 45
  • Pip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 listopad 2015 - 07:26

b260de1d80a2492622ec4864f91b92ee.jpg


fe9e365b24aec9b4fa23501cb5ea37ff.png


8d3ef1414ace4ea6d81cf0b6b65fba0a.jpg


0cdc2dc2a04422d29509fd78f9e8adfc.jpg


Najbardziej czyli najgłośniej zawsze kwiczą te świnie, które zostały odgonione od pełnego koryta!!


Offline #9 fred997

fred997

    Częsty gość

  • Banned
  • 129
  • 411 postów

Napisano 10 listopad 2015 - 11:29

Znamy te twarze. Wiemy czego się po nich spodziewać po latach 2005-2007 (rząd Kazimierza Marcinkiewicza i rząd Jarosława Kaczyńskiego ) kiedy to spora część tu obecnych zdecydowała się wyjechać z Polski.

Z pewnością nie zmienili poglądów i będziemy obserwować eskalację znanych zachowań. Tylko tym razem jest większościowy rząd i prezydent - więc po kilku latach nie będzie na kogo zwalać winy. No chyba, że znowu będzie "wina Tuska" - bo jeżeli ktoś może być winien - to on ;) (ironizuję).

wyjechałeś przez to, że rządził PiS?

bo ja myślałem, że ludzie wyjeżdżali za lepszym życiem, bo zostały otwarte granice akurat w tym czasie. A nie przez Marcinkiewicza, czy Kaczyńskiego. 

Idąc Twoim tokiem rozumowania, nie rozumiem czemu Ty i Tobie podobni nie wróciliście do kraju jak władzę przejęła PO? Mieliście na to 8 lat przecież.

 

A co do składu rządu,,, jak dla mnie - miodzio :-)   miodem na moje serce ból [beeep] lewaków i innych platformersów :-) 

 

edit: jeszcze mam nadzieję, że Kurskiego gdzieś ulokują,,, np. w TVP  :-) :P


Użytkownik fred997 edytował ten post 10 listopad 2015 - 11:53


Offline #10 Rumburak

Rumburak

    two-faced

  • Użytkownik forum
  • 458
  • PipPipPipPip
  • 1426 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 listopad 2015 - 11:47

To ja zaczynam: prof. Jan Szyszko, nowy minister srodowiska, znawca teorii spiskowych pyta w interpelacji: Czy chemitrails jest celowo wywoływane na terenie Polski, a o ile tak, to w jakim celu i jaki to może mieć wpływ na zdrowie człowieka i stan środowiska przyrodniczego?

Z takim specjalista mozemy byc spokojni o zakusy lobby, ktore probuje przejac wladze nad swiatem. :)

 

Co to jest chemitrails?


charta non erubescit

http:// tinypic.com/r/o70bx5/6

Offline #11 badfish

badfish

    goodfish

  • Użytkownik forum
  • 1408
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 10612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 10 listopad 2015 - 13:15

Ministerstwo Prawdy już zarejestrowało mniejszą ilość alien abductions. To dzięki An'toniemu. Ale chemitrails? O kufa...

Niebo gwiażdziste nade mną, prawo moralne we mnie


Offline #12 Oxide

Oxide

    Guru

  • Użytkownik forum
  • 1089
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin

Napisano 10 listopad 2015 - 18:01

rzad PiS sam juz weryfikuje swoje obietnice, 500 zl na dziecko niemozliwe bez zwiekszenia deficytu, a przeciez przed wyborami pieniadze na to byly :D


Użytkownik Oxide edytował ten post 10 listopad 2015 - 18:01


Offline #13 Rumburak

Rumburak

    two-faced

  • Użytkownik forum
  • 458
  • PipPipPipPip
  • 1426 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 listopad 2015 - 21:12

Odnosnie deficytu^^ - Cameron przepchnal ustawe zabraniajaca uchwalania budzetow z deficytem, a Markel trzymajac zrownowazony budzet prawdopodobie za dwa lata bedzie miala nadwyzke. PiS majac pelnie wladzy i mogac przepchnac najlepsze pomysly, jakie ludzkosc wymyslila narazie blyszczy obietnicami rozdawnictwa i dalszego fiskalizmu. ;) Oj, bedzie nad czym sie pastwic, bedzie. ;)


charta non erubescit

http:// tinypic.com/r/o70bx5/6

Offline #14 tomcio1969

tomcio1969

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 305
  • PipPipPipPip
  • 1066 postów
  • Gadu-Gadu: 2924382
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin-Finglasowo
  • Zainteresowania:Antonio Maciarenko,TU-154,zimny kapselek,mokry dzyndzelek,dobre wino i co ino....

Napisano 11 listopad 2015 - 00:17

retoryka wypowiedzi tych najbardziej nawiedzonych juz uruchamia w normalnym czlowieku czerwoną lampke...pytam co i jak chce zdzialac waszczykowski na arenie miedzynarodowej ws. tu 154?........

 

 

a tu taki maly wstep do tego co bedzie sie dzialo....dodam od siebie ze gdy nie uda zmienic sie sadu pozostaje jeszcze ulaskawienie prezydenta....a jak wiadomo budyn jarkowi nie odmowi ;)


2de6a5c06bc963ad8bb64951e45351d8.jpg?s=1


7c03cb2c16f38b33532ef4092ee2110b.jpg?s=1

 

100 dni urzedowania budynia,w tym:

-80 dni w kosciolach,na kolanach,po trzy razy na dzien opłatek....

 

A GDZIE UCZCIWA PRACA I ZAANGAZOWANIE W SPEŁNIANIE WYBORCZYCH OBIETNIC?????????????


ot,narodzil sie nam nowy globtroter za panstwowe pieniadze niestety...............


Użytkownik tomcio1969 edytował ten post 10 listopad 2015 - 23:23


Offline #15 tomcio1969

tomcio1969

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 305
  • PipPipPipPip
  • 1066 postów
  • Gadu-Gadu: 2924382
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin-Finglasowo
  • Zainteresowania:Antonio Maciarenko,TU-154,zimny kapselek,mokry dzyndzelek,dobre wino i co ino....

Napisano 13 listopad 2015 - 16:21

dzisiejsze wystąpienie pierwszego wazeliniarza RP przeszlo dobry smak....budyniowi az wazelina sciekala po pysku gdy po kiju wlazil w odbyt jarusiowi....ale pikus...jaki prezydent takie standardy

 

693ecb585812470ec77f78a09c4fee14.jpg?s=1

 

a teraz troche dzisiejszych informacji nt  obietnic pisowatych:

-demokracja,porozumienie i spokojna debata-wy[beeep]czenie ze speckomisji niewygodnych parlamentarzystow

-zero odwetu,zadnych czystek-proby zamachu na trybunal konstytucyjny

-500 zl na kazde dziecko-nie od stycznia tylko MOZE!!!! od marca kwietnia,jak ich bedzie stac...i nie na kazde dziecko bo wg pis nie kazdy bachor bachorowi rowny


635669355361130619.jpg


Użytkownik tomcio1969 edytował ten post 13 listopad 2015 - 16:25


Offline #16 waclaw1

waclaw1

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 14
  • Pip
  • 54 postów

Napisano 13 listopad 2015 - 21:08

·         Zapragnąłeś Narodzie zmian, to je masz! Dla Ciebie ważniejszy jest 500-złotowy ochłap, za który będziesz wychowywał nowe zastępy "patryjotów"! Podziękuj sobie!

·        

Lamenty nic nie dadzą, można sobie biadolić do woli, a na PiSowskich mendach począwszy od prezesa, poprzez prezydenta, premiera (czy premierkę), ministrów, posłów, senatorów, szeregowych partyjnych sługusów, reżimowych niepokornych, zatwardziałe toruńskie mohery, po Polaka-szaraka z zabitej dechami podkarpackiej wiochy... na nich wszystkich te lamenty wrażenia robić nie będą. Jęczcie sobie do woli, a oni co najwyżej spojrzą z politowaniem. Mają pełnię władzy i zrobią z niej użytek. Jeżeli w latach 30-tych ub. wieku ktoś łudził się, że Hitlera można ugłaskać, to już w 1938 był pozbawiony złudzeń (układ monachijski). Już po miesiącu od objęcia urzędu kanclerskiego miał miejsce pożar Reichstagu, który walnie przyczynił się do: a) bezapelacyjnego zwycięstwa NSDAP w wyborach dnia 5.03.1933 i do B) wymuszenia uchwalenia tzw. Ustawy o Pełnomocnictwach, która de facto wprowadzała permanentny stan wyjątkowy w Niemczech. I z naszymi rodzimymi mendami będzie tak samo, ani się nie obejrzycie, a zrobią z Polski obóz koncentracyjny. Skazaniec Kamiński na czele służb specjalnych - buhaha! protestujcie sobie, proszę bardzo! Macierewicz nacierający na Smoleńsk po wrak na czele armii z poboru - jak najbardziej możliwe! Pani premier Szydło - no błagam! za pół roku nikt nie będzie pamiętał że w ogóle była premierem! Przejmą media, nałożą cenzorski i podatkowy kaganiec, dzieci w szkołach skoszarują w Legiony Patriotyczne, a obywateli pogonią do czynów społecznych na rzecz Narodu. No i pomnik w każdym mieście, na każdym placu i przy każdej psiej budzie. A wszelkie protesty odbierać będą jako żałosne popierdywania przegranych polityków. Naród dał PiSowcom władzę, więc teraz naród za swoje dostanie. I bynajmniej nie będzie to 500 zł czy wcześniejsza emerytura połączona z pakietem emeryckiego eldorado na Seszelach.



Offline #17 bravo13

bravo13

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 158
  • PipPip
  • 492 postów

Napisano 15 listopad 2015 - 20:05

Jeszcze nie ma rządu a już weryfikacja a gdzie podsumowanie rządów PO  ?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

żródło obrazka http://pikio.pl/maci...mie-imigrantow/

Załączone pliki


Użytkownik bravo13 edytował ten post 15 listopad 2015 - 20:06


Offline #18 tomcio1969

tomcio1969

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 305
  • PipPipPipPip
  • 1066 postów
  • Gadu-Gadu: 2924382
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin-Finglasowo
  • Zainteresowania:Antonio Maciarenko,TU-154,zimny kapselek,mokry dzyndzelek,dobre wino i co ino....

Napisano 16 listopad 2015 - 14:13

Jeszcze nie ma rządu a już weryfikacja a gdzie podsumowanie rządów PO  ?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

żródło obrazka http://pikio.pl/maci...mie-imigrantow/

,,Macierewicz zaznaczył, że również stan naszych służb specjalnych – który według niego jest tragiczny,,

 

a ja sie pytam do kuufy nedzy dzieki komu stan naszych specsluzb jest taki jaki jest????????debil i psychopatyczny mitoman sam rozpieeerdolil sluzby a teraz ma pretensje pewnie do tuska ze w/w nie dzialają.......



Offline #19 bravo13

bravo13

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 158
  • PipPip
  • 492 postów

Napisano 16 listopad 2015 - 14:44

,,Macierewicz zaznaczył, że również stan naszych służb specjalnych – który według niego jest tragiczny,,

 

a ja sie pytam do kuufy nedzy dzieki komu stan naszych specsluzb jest taki jaki jest????????debil i psychopatyczny mitoman sam rozpieeerdolil sluzby a teraz ma pretensje pewnie do tuska ze w/w nie dzialają.......

8 lat rządów PO się kłania


Użytkownik bravo13 edytował ten post 16 listopad 2015 - 14:45


Offline #20 tomcio1969

tomcio1969

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 305
  • PipPipPipPip
  • 1066 postów
  • Gadu-Gadu: 2924382
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Dublin-Finglasowo
  • Zainteresowania:Antonio Maciarenko,TU-154,zimny kapselek,mokry dzyndzelek,dobre wino i co ino....

Napisano 16 listopad 2015 - 16:27

8 lat rządów PO się kłania

no wez czlowieku zimny prysznic.........czy to rudy z kopaczowa rozjeeeebali specsluzby??????sory kolego ,ale ile ty masz lat?moze z racji wieku nie pamietasz ,,dzialalnosci,,maciory,to moze usprawiedliwic twoj brak wiedzy i indolencje...jesli natomiast twoj wiek pozwala przywolac w pamieci tamte lata to coz............no comment....zreszta,ostatnia susza w Polsce,powodzie w Azji i brak sniegu na biegunie to tez wina PO :lol: :lol: :lol:






Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.