Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Android Box

TV POLSAT android satelita

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

Offline #1 Mickiewicz44

Mickiewicz44

Nowicjusz

• Użytkownik forum
  • 2
  • Pip
  • 17 postów

Napisano 19 styczeń 2015 - 03:21

Witam,

zmienilismy mieszkanko na takie bez opcji montazu satelity. Telewizor mamy marki 'sony' kilkuletni, gibki, ale nie jest to smart tv. Stád moje pytanie. Czy mozna podpiác android boxa pod full hd tv, ale nie bedacy smart tv? Jestem laikiem w tym temacie i bede wdzieczny za kazde info. Z jakich opcji korzystacie w tym momencie? Pozdrawiam

Offline #2 mielizna68

mielizna68

Działacz

• Banned
  • 704
  • 1906 postów

Napisano 19 styczeń 2015 - 05:23

Jak się pytasz o sony to ja mam coś takiego ale to chyba nie android ale daje radę. http://store.sony.co...nternet-Players

Ja mam trochę starszy model jak ten w linku bo sony nszgs7 i jest niezły więc ten nowszy na pewno jest rakieta.Zerknij na pilota bo spokojnie się nim smiga po necie.

btw. A może to i android bo mam google play.

Użytkownik mielizna68 edytował ten post 19 styczeń 2015 - 05:30

Offline #3 dioni

dioni

bachus

• Użytkownik forum
  • 580
  • PipPipPipPip
  • 1733 postów

Napisano 19 styczeń 2015 - 07:54

Zewnętrzne urządzenia "chodzą" po HDMI, więc nie ma znaczenia co ma wbudowane telewizor - ma obsługiwać zewnętrzne źródło HDMI. Resztą logiki zajmuje już się to zewnętrzne urządzenie.

Dominik (bachus)

Offline #4 Mickiewicz44

Mickiewicz44

Nowicjusz

• Użytkownik forum
  • 2
  • Pip
  • 17 postów

Napisano 19 styczeń 2015 - 11:31

Dzieki dioni. Dzieki mielizna68. Powiedzcie mi tylko czy na takie 'cudenko', sony player czy inny android box, faktycznie moze zastapic antene satelitarna? Taki np tvnplayer nie dziala na zagranicznym IP, wiec czy jest mozliwosc ogladania 'normalnej' tv przez android boxa? Cos, ktos?

Offline #5 dioni

dioni

bachus

• Użytkownik forum
  • 580
  • PipPipPipPip
  • 1733 postów