Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ćwiczenia W Domu...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

Offline #1 lezzzka

lezzzka

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 0
  • PipPip
  • 283 postów
  • Gadu-Gadu: 9079992
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Swords, Co. Dublin
  • Zainteresowania:Muzyka, Taniec, Fotografia

Napisano 31 lipiec 2009 - 08:15

Witam!

moim problemem jest to, że w ciąży przytyłam kolo 30kg... czyli 1/3 mojej wagi. Od 2,5 miesiąca borykam się z nadwagą patrzeć na siebie nie mogę - po prostu żyć nie umierać :D nie dość, że nie ma się na nic czasu to jeszcze dostaje człowiek depresji przez to jak wygląda ;/

Kupiłam sobie cross trainer i śmigam na nim (staram się) co dzień po 20-30 min. Spadły mi co prawda 3kg jakoś w tydzień, aczkolwiek chciałabym też móc coś poradzić na ten zwisający kawał skóry :/ wygląda obrzydliwie jak brzuch babci 80 letniej wiotka i pomarszczona skóra. Czy znacie jakieś ćwiczenia cud które pomogą mi jak najszybciej zwalczyć ten okropny stan mojego brzucha?? (Pas poporodowy mnie zawiódł)

Ja już z desperacji przeglądam strony o chirurgii plastycznej ;] Wiem, że na to potrzeba czasu, ale ja mam 22 lata i nie chce czekać 5 lat jak samo mi przejdzie, chce coś robić w tym kierunku, aby wszystko wróciło do normy w krótkim czasie (max rok :)). jestem zawzięta więc jak się uprę to dokonam tego, ale muszę najpierw znać sposób...


Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Pozdrawiam Agata.
Dołączona grafika

Offline #2 Hermenegilda

Hermenegilda

    Świnia dzika ,z trudem udomowiona .

  • Użytkownik forum
  • 2402
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9213 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:zza sciany

Napisano 31 lipiec 2009 - 08:25

Na brzuch dobre sa brzuszki :D , dobry jest tez callanetics- temat przewijal sie na forum - wzmacnia wszystkie partie .Dobre tez szybkie spacerki ,tu masz okazje z dzieckiem na spacer a przy okazji i ty zyskujesz. Ale pamietaj - nie wszystko odrazu sie dzieje , trzeba czasu na powrot do formy . Powodzenia i glowa do gory

Użytkownik Hermenegilda edytował ten post 31 lipiec 2009 - 08:27

Tęsknię...




Dobrze być gąsienicą -żresz , żresz , żresz . Kładziesz się , śpisz , śpisz , śpisz . Wstajesz -piękność


Offline #3 Saurelin

Saurelin

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 8
  • PipPipPipPip
  • 1299 postów
  • Gadu-Gadu: 1406335
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Tallaght
  • Zainteresowania:Literatura, kuchnia, film, robienie biĹźuterii itd

Napisano 31 lipiec 2009 - 08:25

Agata polecam to http://www.youtube.c...feature=related
zreszta jest cala seria filmikow z cwiczeniami takimi po 5-8 min.

Widzialam efekty i moge z czystym sumieniem polecic

Offline #4 lezzzka

lezzzka

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 0
  • PipPip
  • 283 postów
  • Gadu-Gadu: 9079992
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Swords, Co. Dublin
  • Zainteresowania:Muzyka, Taniec, Fotografia

Napisano 31 lipiec 2009 - 08:39

Dzięki dziewczyny .. poczytam, popatrzę i na pewno jakoś wykorzystam. Ja to jestem w gorącej wodzie kąpana najchętniej zrzuciłabym 25 kg w tydzień wtedy była bym szczęsliwa. Fajnie się tyło jadło wszystko, ale teraz gorzej z zurzeniem... ale muszę jakoś dać rade. Juz nawet te rozstepy bym zniosła gdyby udało by mi się ważyć mniej.



Saurelin - gdyby on mnie trenował ojj to bym schudła :) heheh :huh:
Dołączona grafika

Offline #5 Saurelin

Saurelin

    Działacz

  • Użytkownik forum
  • 8
  • PipPipPipPip
  • 1299 postów
  • Gadu-Gadu: 1406335
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Tallaght
  • Zainteresowania:Literatura, kuchnia, film, robienie biĹźuterii itd

Napisano 31 lipiec 2009 - 10:35

Agatko poradzisz sobie. Wszystko jest do zrobienia. Pamietaj nie forsuj sie bo musisz miec sily na opieke nad malenstwem a optymalne zrzucanie to 1 kg na tydzien
a i pomierz sobie obwody (ramiona, biust, talia, biodra, uda) bo miesnie waza wiecej niz tkanka tluszczowa i czasem na wadze nie widac efektow a okazuje sie ze cm leca w dol

Offline #6 CarollQ

CarollQ

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 9
  • PipPipPipPipPip
  • 4514 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Meath

Napisano 31 lipiec 2009 - 10:43

Kochana, ciaza trwa 9 miesiecy, przez te 9 miesiecy sie zaokraglasz, powieksza Ci sie brzuch, rozciaga skora. Musi minac conajmniej kolejne 9 miesiecy, zeby wszsytko moglo wrocic do normy.
Ja Cie rozumiem doskonale, bo po pierwszym dziecku mialam to samo i jak pomyslalam sobie, ze po ciazy bede sie zameczac cwiczeniami, dietami etc, a pozniej znowu mam przytyc w kolejnej ciazy, to stwierdzilam, ze szkoda czasu i druga ciaze zalatwie od razu :huh:
Takze pociesz sie tym, ze niektorzy maja zapas z 2ch ciaz do zrzucenia :)

A tak na powaznie, to cierpliwosc, a w weekendy kiedy tata moze Cie odciazyc - basen. Wg mnie nie ma nic lepszego. Pracuja wszystkie miesnie, a przy okazji woda masuje rozluzniona skore.
"To w tera?niejszo?ci drzemie ca?a tajemnica. Je?li szanujesz dzie? dzisiejszy, mo?esz go uczyni? lepszym. A kiedy ulepszysz tera?niejszo??, wszystko to, co nast?pi po niej, równie? stanie si? lepsze. [...] Ka?dy bowiem dzie? nosi w sobie wieczno??."Paulo Coelho

Offline #7 bacia

bacia

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 0
  • PipPip
  • 286 postów

Napisano 31 lipiec 2009 - 11:21

Kochana, ciaza trwa 9 miesiecy, przez te 9 miesiecy sie zaokraglasz, powieksza Ci sie brzuch, rozciaga skora. Musi minac conajmniej kolejne 9 miesiecy, zeby wszsytko moglo wrocic do normy.
Ja Cie rozumiem doskonale, bo po pierwszym dziecku mialam to samo i jak pomyslalam sobie, ze po ciazy bede sie zameczac cwiczeniami, dietami etc, a pozniej znowu mam przytyc w kolejnej ciazy, to stwierdzilam, ze szkoda czasu i druga ciaze zalatwie od razu :huh:
Takze pociesz sie tym, ze niektorzy maja zapas z 2ch ciaz do zrzucenia :D

A tak na powaznie, to cierpliwosc, a w weekendy kiedy tata moze Cie odciazyc - basen. Wg mnie nie ma nic lepszego. Pracuja wszystkie miesnie, a przy okazji woda masuje rozluzniona skore.


No i ponownie (czuje sie jakbym sledzila twoje wypowiedzi:))sie zgodze...widzialam efekty po basenie...super sprawa...facet 50 lat wiec ciezko zdzialac cokolwiek zrzucil 40 kg w 8 mies plywajac 3 razy w tyg...przy tym zero wiszacej skory z czego byl bardzo dumny i wcale sie nie dziwie...co zle na niego wplynelo to to ze potem zamienil swoja zone na lepszy model...no coz....znaczy ze dziala:)...niestety musimy byc przy tym samolubne troszke i jak mamy zaplanowane isc to naprawde isc nie ze w domu zostane bo to czy tamto jak to u kobiet zwykle bywa...no i pamietaj ze takie wypady dobrze wplywaja na roznego rodzaju deprechy...to czas dla ciebie...praca i relax w jednym:)

Offline #8 CarollQ

CarollQ

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 9
  • PipPipPipPipPip
  • 4514 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Meath

Napisano 31 lipiec 2009 - 11:25

No i ponownie (czuje sie jakbym sledzila twoje wypowiedzi:))sie zgodze...widzialam efekty po basenie...super sprawa...facet 50 lat wiec ciezko zdzialac cokolwiek zrzucil 40 kg w 8 mies plywajac 3 razy w tyg...przy tym zero wiszacej skory z czego byl bardzo dumny i wcale sie nie dziwie...co zle na niego wplynelo to to ze potem zamienil swoja zone na lepszy model...no coz....znaczy ze dziala:)...niestety musimy byc przy tym samolubne troszke i jak mamy zaplanowane isc to naprawde isc nie ze w domu zostane bo to czy tamto jak to u kobiet zwykle bywa...no i pamietaj ze takie wypady dobrze wplywaja na roznego rodzaju deprechy...to czas dla ciebie...praca i relax w jednym:)

A mozesz mnie nawet sledzic - nie mam nic przeciwko milemu towarzystwu :huh:

Ja zaluje, ze w ciazy sie rozleniwilam i nie chodzilam na basen, bo pewnie moj kregoslup by to odczul bardzo na plus :D
"To w tera?niejszo?ci drzemie ca?a tajemnica. Je?li szanujesz dzie? dzisiejszy, mo?esz go uczyni? lepszym. A kiedy ulepszysz tera?niejszo??, wszystko to, co nast?pi po niej, równie? stanie si? lepsze. [...] Ka?dy bowiem dzie? nosi w sobie wieczno??."Paulo Coelho

Offline #9 figrota

figrota

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 0
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 26 kwiecień 2014 - 16:23

Ja też wolę ćwiczenia w domu, bo nikt się na mnie nie gapi i nie mam żadnych kompleksów. Polecam ćwiczenia na piłce do ćwiczeń. Dużo fajnych opcji daje taki sport, wiele partii mięśni możesz w to zaangażować. Taką piłkę możesz kupić w wielu miejscach, jednak ja stawiam na piłki do ćwiczeń ACTIMED.



Offline #10 zakrecony

zakrecony

    Częsty gość

  • Banned
  • 127
  • 394 postów
  • Gadu-Gadu: na priv
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:wyspy dziewicze

Napisano 26 kwiecień 2014 - 16:28

Ja też wolę ćwiczenia w domu, bo nikt się na mnie nie gapi i nie mam żadnych kompleksów. Polecam ćwiczenia na piłce do ćwiczeń. Dużo fajnych opcji daje taki sport, wiele partii mięśni możesz w to zaangażować. Taką piłkę możesz kupić w wielu miejscach, jednak ja stawiam na piłki do ćwiczeń ACTIMED.

WITAMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

nie ma to jak odpisywac w temacie z przed prawie 5 lat-hehe



Offline #11 preston

preston

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 1469
  • PipPipPipPipPip
  • 2556 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 26 kwiecień 2014 - 17:50

WITAMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

nie ma to jak odpisywac w temacie z przed prawie 5 lat-hehe

swoją drogą ciekawe czy ta zawziętośc pozwoliła autorce artykułu zrzucić ten brzuszek czy już jest po operacji plastycznej - hehe



Offline #12 zakrecony

zakrecony

    Częsty gość

  • Banned
  • 127
  • 394 postów
  • Gadu-Gadu: na priv
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:wyspy dziewicze

Napisano 26 kwiecień 2014 - 18:31

swoją drogą ciekawe czy ta zawziętośc pozwoliła autorce artykułu zrzucić ten brzuszek czy już jest po operacji plastycznej - hehe

hehe... :lol:



Offline #13 lalalove

lalalove

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 2
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 24 sierpień 2014 - 09:53

Turbo spalanie Chodakowskiej mi daje mega efekty! ćwiczę co drugi dzień na czczo :P



Offline #14 ellaj

ellaj

    Stały bywalec

  • Użytkownik forum
  • 59
  • PipPipPip
  • 575 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miejscowość:Wroclaw/Dublin

Napisano 24 sierpień 2014 - 10:01

Dla mnie callanetics ten oryginalny od Callan Pinkey.

Rewelacja. 



Offline #15 anulka55

anulka55

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 4
  • Pip
  • 36 postów

Napisano 15 grudzień 2014 - 14:39

Ja polecam 10-minutowe ćwiczenia na brzuch, uda i pośladki - Mel B. Babka ma genialną charyzmę. Z kolei nie mogę ćwiczyć z Chodakowską, bo tak mnie drażni, że wyłączam ją po 5 minutach ;-)



Offline #16 kirma225

kirma225

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 0
  • Pip
  • 11 postów

Napisano 30 kwiecień 2015 - 10:20

Ćwiczę w domu i nieźle mi to idzie. Pół godziny codziennie.



Offline #17 anielka123

anielka123

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 94
  • PipPip
  • 336 postów
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano 30 kwiecień 2015 - 11:34

Jestes 2,5 miesiaca po tym pieknym stanie, ktory nas spotyka :)  szybkie tracenie wagi jest bardzo niebezpieczne dla zdrowia to wymaga czasu.

 Tylas 9 miesiecy to daj ciału przynajmniej 7miechów  na utrate wagi.

 Karmisz piersia?  dziecko wysyssa takie ilosci tluszczu, ze sobie nawet nie wyobrazasz, pij zielona herbate i jedz male porcje posilkow,ale regularnie i wszystko wroci do normy, zamiast masła uzywaj czystej oliwy z oliwek do chleba to poprawi ci sie skóra.



Offline #18 preston

preston

    Life = online

  • Użytkownik forum
  • 1469
  • PipPipPipPipPip
  • 2556 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 30 kwiecień 2015 - 11:53

Jestes 2,5 miesiaca po tym pieknym stanie, ktory nas spotyka :)  szybkie tracenie wagi jest bardzo niebezpieczne dla zdrowia to wymaga czasu.

 Tylas 9 miesiecy to daj ciału przynajmniej 7miechów  na utrate wagi.

 Karmisz piersia?  dziecko wysyssa takie ilosci tluszczu, ze sobie nawet nie wyobrazasz, pij zielona herbate i jedz male porcje posilkow,ale regularnie i wszystko wroci do normy, zamiast masła uzywaj czystej oliwy z oliwek do chleba to poprawi ci sie skóra.

a co takiego jest zlego w maśle? moze zamiast oliwy z oliwek lepiej łykać olej lniany?



Offline #19 anielka123

anielka123

    Częsty gość

  • Użytkownik forum
  • 94
  • PipPip
  • 336 postów
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano 30 kwiecień 2015 - 13:42

a co takiego jest zlego w maśle? moze zamiast oliwy z oliwek lepiej łykać olej lniany?

Jest jeszcze zdrowszy poprawia krązenie mógownicy :D 



Offline #20 annawitowska2

annawitowska2

    Nowicjusz

  • Użytkownik forum
  • 0
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 29 październik 2016 - 15:48

Ja przez kilkanaście miesięcy męczyłam się ćwicząc w domu i zero efektów. W końcu zmusiłam się iść na siłownię, każdemu polecam jeśli naprawdę chce się stracić na wadze






Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.